Příběh s vidlí....more inside

15.01.2010 11:13

14.01.2010 18:28

Může se to stát i vám, ale snad už teď ne. Poslal jsem vidli na repas a pak to šlo asi takhle, když mi došla zpět:

"Dobrý den,
včera od Vás přišla zrepasovaná vidlice Rock Shox boxxer world cup, číslo objednávky a servisního protokolu SP R09/2987, poslaná přes obchod DEVOSS Rychnov n. Kn ze dne 17.12. 2009.
Jsem mírně rozhorčen (je slabé slovo), že autorizovaný servis, kterým se nazýváte je schopný "poladit" vidlici takovým stylem, u horních pouzder, že se mi tomu ani nechtělo věřit, když jsem to viděl Viz. přiložená fota u mailu.
Nevím, který mechanik to dělal, ale měl by to dělat opatrněji!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Chápu, občas se stane nehoda, ale aspoň byste mohli napsat omluvný dopis nebo upozornit, co se Vám stalo při opravě!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Či jinak vyřešit tento nemilý problém. Když už tam píšete, že ta práce trvala 100 minut (536,- Kč), tak by ta doba práce měla být "vidět", ale ne tak, že tu vidli takhle načnete!!!!!!"

 

Časový sled po odeslání mého mailu.

Po půl hodině, co jsem odeslal email, jsem byl mile překvapen telefonátem od vedoucího a majitele servisního střediska, který se mi velice moc omluvil a bude se snažit zajistit, aby vše dopadlo ke spokojenosti obou stran.

Budu  vás  informovat, jak to dopadlo.

 Dnes tj. 15. 1. 2010 jsem byl opět kontaktován. Seženou mi nové spodní nohy, ale bude to trvat dva měsíce, což nevadí, když je tam tuna sněhu.

 

Pokud bych to potřeboval rychleji, jsou mi ochotni zapůjčit jinou vidlici, což je opravdu skvělé. Takový přístup se u nás v republice opravdu vidí málo!!!!! A je třeba takovéto férové jednání vyzdvihnout.

 

 

vidle

vidle

Datum: 11.02.2010

Vložil: honziq

Titulek: nonevim

taky sem poslal rs na repas,dali tam (chybně) delší patronu která to vevnitř celkem rychle zmasila.reklamuju to,patronu mě vydopropisovali,práci a ostatní materiál sem zakešoval : ( omluva nebo něco ani náhodou.takže rs od žitnýho moc (taky)nedoporučuju . čau na hlině

Datum: 11.02.2010

Vložil: luban

Titulek: Re: nonevim

ty vogo, tak to je teda hodne spatny... mel jsem to tez ve stejnem centru u zitneho

Datum: 15.02.2010

Vložil: hq

Titulek: Re: Re: nonevim

zas tak děsný to není : ). sem to nechal vyhnít,stížnost sem nepsal ani nejsem děsnahánějící mediální magnát jako ty : ). otestoval sem si,že zvěsti o českým RS moc nelhali,všude je "chválim" a radši si od nich pár let nic nekoupim.celkem by mě zajímalo jak by to dopadlo kdyby jsi chtěl tu náhradní vidli.slíbit se dá fšechno . . . .

Datum: 17.02.2010

Vložil: luban

Titulek: Re: Re: Re: nonevim

dá se ale souhlasit s tím, že dobrý to rozhodně není. s tímdle provedením to nesvědčí o kvalifikaci těch lidí, co na tom dělaj, když to takhle jsou schopný poničit....řekl bych, že třeba u deutsche kamarátu, by si to rozhodně nedovolili, a kdyby měl člověk servis svůj vlastní, tak je to ukázka jeho práce a kvality. takže by si to měl pohlídat a udělat to velice pečlivě, aby k takovejm excesům nedocházelo a měl by se jim snažit co nejvíc předcházet. no nebudem předhánět:), uvidíme, za jak dlouho ta bílá plíseň tady dole sleze(na horách ať ještě chvíli vydrží) a pak přijde finální rozuzlení:) co by kdyžtak na tom bylo pravdy. Ale zas RS se mi líbí, jak funguje. Tydle záležitosti je potřeba si říct, když to někde drhne, aby se to vědělo.

Přidat nový příspěvek


lubax.webnode.cz